En glad Saris!!

Nu har jag färgat håret haft hårinpackning sedan läppskrubb och ansiktsskrubb, ansiktsmask och fixat hela mig, och i veckan blir det nya naglar och förhopningsvis nytt hår:D
Och det bästa med den här dagen är att jag får träffa FIA ERIXON, världens bästa fö faan!!!
Sandra reiche skulle åxå ha kommit men stackarn har blivit sjuk krya<3

Vi ska nämnligen jobba i kväll så jag fick hoppa vingåkra träffen idag tyvärr. men det kommer fler grr ju:D

Nä nu ska jag smörja in mig med lotion och fixa mig till en riktig slampa inför kvällen;)
PUSSS PÅ er




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så ful så ful :)

2011-06-05 @ 15:37:46
Postat av: Anonym

du är fortfarande en ful jävel

2011-06-05 @ 17:13:30
Postat av: Anonym

FULA KRÄKJÄÄÄÄÄVEL!

2011-06-05 @ 18:08:41
Postat av: Malin

men vafan är fel på er, vad är fult hos denna tjej? fattar inte?! :S

2011-06-05 @ 20:28:41
URL: http://mallizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0