Fuckad brud och nakenbilder.

Okej att folk snackar skit och har åsikter om mig det skiter jag blanka fan i faktiskt MEN när det börjar gå till överdrift och att det skall ljugas ihop en massa saker blir det för mycket.
Av alla 3 fester som du nu vart på har jag hört ifrån massa att du snackar så jävla mycket skit om mig och till vilken nytta?
Jag har inte pratat med dig eller sett dig på över 1 år så vart är problemet?
Och om min pojkvän skulle må såååå dåligt över mina "vågade" och lätt klädda bilder skulle han nog inte vara ihop med mig igen.

och madde skulle troligtvis inte prata med mig typ 4 grr om dagen, jag har mer kontakt med henne än collin.

Så jag förstår inte är jag så otroligt speciell för dig så att du inte kan sluta tänka på mig?
Otroligt generöst utav dig!

Men ett tips
lägg den energin på något som ger dig något tillbaka här i livet.
Skit i mitt liv du har väl ett eget...eller?


Tack för att du ger mig så mycket uppmärksamhet nu ska jag gå och ta NAKENBILDER

tjoflöjt!!!

Jag vet att du läser detta här just därför jag skriver detta här, efter som jag inte känner dig eller har ens lust att få en ursäkt utav dig så tänker jag inte ens lägga men energi på att säga detta i ditt ansikte.

nu förstår jag vad ditt problem är, du är Avundsjuk.





Kommentarer
Postat av: e

men håll käääääääften din fuckade råtta...!

2011-06-11 @ 20:25:13
Postat av: Alexandra

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 06:28:42
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Tom

Den tjejen du beskriver är så vanlig, Alltid samma avundsjuka och svartsjuka. Hon tål inte att du är snyggare och modigare än henne tror jag. Ta inte åt dig, försök låta det vara är mitt tips =). Du är grym låt ingen försöka få annat att bli sant.

2011-08-09 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0