Ibland vill även jag vara ifred och rensa huvudet.

Igår tillbringade jag nästan hela dagen ute på landet hos mamma.
Mös med hästarna och var ute med alfons och lekte.

Något otroligt kul hände, mamma sitter på en sån där plast stol (utemöbler) som man kan vika ihop om man behöver.
Sedan skulle hon haka i armstöden så ryggstödet satt fast, men då faller hela skiten ihop och hon ligger där som en fågelholk och glor HAHAHA
Vi dog fy fan va jag garva.

Var även med syrran på någon avslutnings grej på hennes skola då hon slutar 9 an på tisdag;)
Stora flickan ju hihih


På kvällen när jag var hemma ville jag bara rensa huvudet, jag har så fruktansvärt mycket just nu och känner mig inte alls social i över huvud taget.

Tog med mig alfons och var ute och gick i 2 timmar, men under de 2 timmarna fick jag fan inte vara ifred.
-Du tjejen får jag klappa din hund?
-slitz bruden
-du du hallå? det är ju du..
-Hello girl? nice dog girl, GIRL?
- tjejen va heter du?
-Är alfons hunden?

och jag gick där det INTE är mycket folk Suck...
ska man behöva klä ut sig för att få gå ut och vara ifred!?

Visst är det klul att ni känner igen mig men jag behöver även få lite space med.





Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

fin bild!

2011-06-09 @ 15:38:03
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: John

Förstår vad du menar men svårt för en person som möter dig på gatan att du vill vara ifred eller att många redan hälsat?:)

2011-06-27 @ 10:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0