Inredning hemma hos mig:)

Innan jag åkte till mantorp förra fredagen så var jag och köpte lite saker till mitt vardagsrums fönster.
kalaset gick på ca 3000 spänn.


Men hur fint är det inte?
lätt värt det.





köpte krukorna och blommorna separata, även dekorations band med pärlor på och glaskross.
Gjorde ett enkelt litet ihop plock med det och resultatet blev detta.

På den stora krukan står det faith, och den lilla hope på.


Det vänstra fönstret i helhet.


vänstra fönstrets ljuslykta.
doc skall inte ljusstakarna bakom stå där.


Här har vi det högra fönstrets helhet.


Och på dessa krukor för er som inte ser, står det trust och love på.


Högra fönstrets lyckta.



På lamp skärmarna står det Home sweet home på:)



Eftersom våran lägenhet är i gammal stil, så tänkte jag blanda modern stil med shabby chic stil.

Alltså där man ser lägenhetens gamla detaljer kommer att vara lite mer shabby chic stil för att framhäva det ännu mer.

Nu har vi även beställt ett svart runt glasbord med krom detaljer på som kommer pryda burspråket galant.

hihi:)

Kommentarer
Postat av: Ems

Jättefina lampskärmar! Vart är dom ifrån?

2011-07-04 @ 18:32:17
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0