Midsommar och galenskaper i gbg..

Jag kan börja med att skriva att jag är helt SLUT i hela kroppen just nu..
men lovade mig själv att köra stenhårt innan måndagen då min nya kost och träning börjar.

Började redan i onsdags med en reäl impuls fylla..
Vakna upp på soffan då gubben var skapligt trött på mig ( han fick det att bli värre än det var)
Okej på torsdagen så drog collin ut med sitt jobb, var uttråckad och skapligt rastlös så jag mötte upp madde och lollo (luuuluuu) och drog till harrys, där var det mycket folk och min BROOOR var där wiiie!<3

Eftersom det var min killes tur att bli ganska packad så fick jag doc gå hem tidigt med honom..

okej på fredagen vakna vi vid 8 tiden och packade ner allt vi skulle ha med oss ner till gbg.

Väl framme i gbg drog vi till hotellet lämna sakerna fixa oss och drog till elias där det var skönt häng.
Sedan drog vi mot trädgårn och det slutade med kaos.
polisbesök på hotellrummet mm..

lördagen sov vi så mycket vi bara orkade för att sedan dra och äta och fixa oss inför kvällen.
Drog till elias igen sedan trädgårn var as nice drag och musik so, vi hade valt:)

Den kvällen slutade med burgerking i HELA sängen!?

aja har haft galet kul iallafall, men nu är det slut på det roliga och dags för verkligheten..


OKEJ lite crazy bilder då da...

och ja vi var packade som as..





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0