Mina nya rockstar nails.

hallååå ellerrrrr.

Idag tog jag och alfons tåget till hallsberg till jsbk naglar där jag fick nya långa, fina, blanka, glittrande och helt bedårande naglar att resa land och rike runt med åh<3

Är så himla smidigt att ta tåget dit tar 18 minuter och kostar bara 39 kr
Sedan går man bara över vägen sedan famme hos jsbk naglar.

Den här gången la de på svart och rosa glitter som tonades ut i varandra.
Super nöjd JA!
De är så snygga just nu att jag bara sitter och tittar på dem och tänker för mig själv.
Åh så coola.

Och det svarta glittret skimmrar i så olika nyanser så det ser nästan silvrigt och blått ut i solen.
nä de är verkligen super snygga irl:)

här har ni bilder, men får tyvärr inte med de glittriga på bild.:)






Här har ni de andranaglarna de gjort på mig.


dessa naglar hade jag i nästan 2 månader:)
Självklart måste man fylla på var 3e vecka :)


Kommentarer
Postat av: madde

fint med lite reklam med ;D haha de blev skit snygga sara ;D

2011-06-23 @ 23:05:54
URL: http://maddoooh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag spyr på dej ditt fula jävla skabbdjur!!!

2011-06-25 @ 12:49:56
Postat av: narin

riktigt bra blogg du har och herre gud va fin du är tjejen :P

2011-06-26 @ 19:47:37
URL: http://boraborah.blogg.se/
Postat av: Selma <3

Gud vad fina naglar du har!!

2011-06-26 @ 20:07:01
URL: http://brunettselmizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0