Muskelbyggande duracell modell!

PHU HUUUUU!
Äntligen maaaaaat!

Började i måndags med min nya diet, och träning.
Går förvånansvärt bra även fast jag inte hann att träna i måndags;)

Idag körde jag mage/rygg/bröst/ben/rumpa och självklart armarna;)
Körde 30 rep med 6 kilos i lutande bänk.
40 rep med 4 kilos lutande bänk.
40 rep med 2 kilos lutande bänk.

Sedan biceps övningar 6 kilos 20 rep.
4 kilos 20 rep
2 kilos 20 rep.

De övriga områdena körde jag 40 rep utav.

Börjar med "trappan för att få upp pulsen"

Folk måste tro att jag e helt galen på gymmet då jag springer mellan maskinerna hela tiden.

Fick beröm av en tränare idag på gymmet som sa att jag fattar vad jag höll på med.
Tex när jag blir trött i armarna och inte orka lyfta något mer, då byter jag till typ mage eller rygg övningar
och går sedan tillbaka när armarna samlat lite mer kraft för att fortsätta.

Sedan på kvällarna går jag runt 1-1,5 timmar med alfons:)

Äter typ bara ris och kyckling nu med blomkål och broccoli.
Mycket frukt och sånt:)

Känns så skönt att få komma igång Igen efter typ 1 års ätande:D

aja nu ska jag ta och äta lite mer kyckling och sen gå ut och gå!
PYSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0