Nu orkar jag inte vara vänlig längre.

Okey thats it, har man gett sig in i leken får man leken tåla.
Jag har INGET att bevisa för dig och därför tänker jag inte göra det häller.

Men nu räcker det!

Så du lilla människa som älskar att skriva och klanka ner på mig, med SAMMA IP är nu polisanmäld.

att skriva att någon ska ta livet av sig är inte OK, tur att det var mig du gick på denna gång men nästa?
en liten tjej kanske som verkligen funderar på det?
Som kanske gör det?
Bara för att du ska få försöka känna dig bra för en stund.


Detta var min bästis elin som jag saknar så otroligt mycket.
Hon tog sitt liv.
Min älskade Elin.


inlägg i från min gammla blogg.

http://sarabillstroom.blogg.se/2009/august/tankar.html




Tycker du verkligen att folk ska ta livet av sig, är du välkommen att komma hit så ska vi diskutera du och jag, i stället för att gömma sig bakom sin lilla fittiga dataskärm och leka allan ballan...

Nu räcker det med allt!

Även ni som tror att bara för att man är med på bild vill man automatiskt knulla.

Eller ni som ska springa ner och klaga på allt och alla leta fel på dig själv i stället och inse precis som alla oss andra att vi inte är perfekta, för det är då fan inte du häller.
Välkommen till verkligheten.




Åh jag fastna på bild, är jag kåt... NÄ ÄÄÄ





Kommentarer
Postat av: Tomas

Håll käften din APFULA människa! Du är fan så jävla ful så man mår illa! Men du lever i förnekelse som inte kan se hur jävla FUL du är egentligen. Du med dina plastnaglar och fejkhår! Men din näsa är konstig och du har inga läppar och dina ögon är fula och hela ditt fejs är som ett enda stort rövhål! Du ser fortfarande ut som ett jävla SKÄMT. SKÄMT SKÄMT SKÄMT SKÄMT

2011-06-30 @ 20:57:14
Postat av: Anonym

Tomas =skrivbords-riddare



Tomas du är en ensam liten skit utan vänner .

2011-06-30 @ 21:24:21
Postat av: Diana

Tycker det är bra att du polisanmält! Go girl!

Tråkigt det som hände din kompis.

2011-06-30 @ 21:32:26
Postat av: Kicki

..ja ja Sara denne Tomas eller vem som ligger bakom inlägget har verkligen problem...varför läsa din blogg om han/hon går igång så förbenat...du e vacker Sara och du sticker ut hakan många gånger...men varför inte skita i din blogg eller e de så att denne inte har ett eget liv eller e så förbenat avis???...jag håller inte med i allt du skriver men jag behöver inte heller sjunka till en nivå som "Tomas" gör...stå på dig tjejjen du e bra som du e!! kramiz

2011-07-01 @ 15:58:21
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Twix

You go girl.



Den personen kan ju inte må så bra om han/hon tycker att andra ska ta livet av sig. Har ju själv aldrig fått en sådan kommentar, men har ett flertalet gånger kallats fet av folk som är anonyma och verkligen inte vågar stå för det dom säger.

Du gjorde helt rätt i att polisanmäla, nog för att man har yttrandefrihet, men vissa saker säger man bara inte.

2011-07-04 @ 14:23:01
URL: http://twolovelygirls.blogg.se/
Postat av: Andrew Flynn Phoenix

Denna Tomas lider av för lite IQ . Släng en banan till stackarn .



Bra med polisanmälningen där hoppas dom får tag i den jäveln !



Beklagar din vän

2011-07-09 @ 01:49:46
Postat av: Elinn

Bra där Sara den där "tomas" kan dra åt helvete...!

2011-07-15 @ 00:48:55
URL: http://mylifeitsyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0