Sugen på att fräscha upp håret?

Är du trött på ditt livlösa eller korta hår?
Då har jag sidan för dig.
Beautynet

När ni beställer och anger Sara i kassan får ni givetvis 10% rabatt i kassan.

Beautynet har bland annat mina absoluta favoriter inom hårvårdsprodukter.
Så som tigi bed head till mitt egna hår och loreal absolut repair till mina extensions.


Och det är lätt att hitta schampon eller inpackningar efter just din hårtyp.

Mins ni mina senaste extensions (hårförlängning)
Jag satt i?



Detta hår kommer ifrån beautynet

56 cm långt svart äkta hår kör jag med:)
Och för att få lika tjockt hår som jag behövs 2 set:)

Så glöm inte Sara i kassan så har ni 10% i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0