Videoblogg: sexigast i skogen.

Här kommer en liten video på oss när vi var och fiska, Bakis så in i helvete och sminket i från gårdagen på yepp!
vem orkar bry sig när man ändå är sexigast i skogen^^
Av någon konstig anledning glömde jag brillorna i skogen så jag kisa nästan hela dagen^^



Smartaste av mig den dagen var att vi åkte förbi en hage, då jag satt och var bombsäker på att det skulle vara kor i.
men det som fanns där i enligt mig var "GETAR"!?
eller nej jag menade får..
Så smarta ord jag får ur mig ibland.



kim håller i bengans abborre

grabbarna

älskling och abborre.

Alfons var så himla duktig när vi var ute han badade till och med tassarna i vattnet, sedan luktade han på bengans fisk och då tror jag han fatta vad vi egentligen gjorde då han sen tyckte det var jätte spännande varje gång man veva in linan^^



'

alfons i bilen!



Bästis och jag!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hey, såg att din lastbil var med och åkte runt i kortegen (stavning) i hallsberg ;)

2011-06-14 @ 17:28:14
URL: http://jsbk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0