Alla vill ha en bit av MISSBILL;)

Anonym om ännu en tidning:
fan va ja hatar äckliga fula wannabee människor som dej....URK

Svar:
Förstår inte vad som är wannabe med mig när jag gör det JAG vill och är mig själv men aja.
Okej att jag är ful men jag vågar då allt Stå för mina åsikter utan att vara anonym.


Men avundsjukan är den finaste komplimangen man kan få;)

En sak jag fick lära mig som barn, som jag trodde de flesta fick lära sig är:
Har du inget snällt att säga, så säg det inte alls;) men vissa måste ju förstås få göra det så deras egna självkänsla ökar lite för åtminstonde 2  minuter

Pssst: Detta ip nummret va ju inte ens svårt att kolla;)
Synd att du inte kan gå vidare med ditt liv, men det är väl så ALLA vill ha en bit av MISSBILL!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha dålig sti av "anonym" xD <3

2011-03-18 @ 19:22:08
URL: http://www.meeandyou.bloggplatsen.se
Postat av: Erica

Den anonyma=en tönt. Och du Sara är verkligen inte ful, och det du skriver är så sant :)

2011-03-18 @ 22:07:51
Postat av: ROSANNA

Jag tycker du är as snygg :) keep it up

2011-03-19 @ 00:23:32
URL: http://finest.se/rosannapektas
Postat av: Anonym

Du liknar ett spräckt rövhål... äcklig!







2011-03-19 @ 12:04:42
Postat av: ♥ KHANGKHENG

palla vara så avundsjuk! du är ju världens snyggaste :o

2011-03-19 @ 14:01:36
URL: http://scenbloggen.com/khangkheng
Postat av: Anonym

äsch käääften din fula omänskliga missbildade varelse

2011-03-20 @ 16:52:47
Postat av: Antony

fy satan höll på att spy när jag såg bilderna du ser ut som en staty gjort på bajs och sopor...



2011-03-20 @ 18:35:38
Postat av: Mats

Ser ut som att du gjort faceplant på en spisplatta. ful du är haha..



2011-03-20 @ 20:01:09
Postat av: m

Vafan är det med dig? Din mamma måste varit ledsen som har fött ett sånt fult & fuckhead barn!



2011-03-20 @ 21:09:33
Postat av: Anonym

F



U



L



A



F



A



N



2011-03-20 @ 21:42:10
Postat av: Anonym

Hehe, roligt hur alla småtjejer alltid kommer med argumentet "du är bara avundsjuk" så fort någon inte tycker att de är störst, bäst & vackrast.

Först måste man väl ställa sig frågan om det är rimligt att personen i fråga verkligen har något att vara avundsjuk på, eller om det helt enkelt kan vara så att alla inte tycker att man är det snyggaste i hela världen?

2011-03-27 @ 17:59:22
Postat av: Nicole

Äsch skit i vad alla negativa säger, det är så jävla töntigt! Jag vet själv hur det är med folk som klankar ner på ens utseende/stil. Men det är fan egentligen bara att skita i. Om man tänker efter? Vem vinner på det, personen eller en själv? En själv såklart som vågar faktiskt gå sin egen väg till skillnad från andra. Det handlar om avundsjuka pågrund av att dem inte kan gå sin egen väg och där brevid går en som gör det. Och då måste dem klanka ner. Men det är så patetiskt, slös med energi och dem vinner INGENTING på att göra det. Så fortsätt som du gör och skit förfan i vad dem idioterna säger!

2011-04-01 @ 17:21:34
URL: http://www.mondoblog.se/nikky
Postat av: Anonym

Tro inte att du är något när du säger "var inte ens svårt att hitta din ip adress" eller liknande, vart vill du komma med det?



Du är en person som borde dela med dig lite av ditt självförtroende och att du jobbar som strippa förbättrar ju inte direkt saken, alla de som betalar för att få titta på din kropp ökar väl ditt självförtroende och får dig känna dig så stor här i världen.



Skaffa ett riktigt jobb som leder till någonting bra.



För övrigt tycker jag du borde lägga ner den här skitbloggen för vem fan vill sitta och läsa inlägg från en jävla fjortis som skriver om hur bra hon är och hur snygg hon tycker att hon är, jo du det ska jag säga dig..



Personer som du tycker om att läsa sådana saker för att det får dem själva att må bättre.



P.S. Tycker det är jävligt dåligt av dig att inte låta alla kommentarer visas öppet här, dvs du måste godkänna dem innan de kommer upp här, vilket leder till att du får precis som du vill i alla lägen.

Skaffa dig ett liv förfan människa. D.S.

2011-04-01 @ 21:12:24
Postat av: Vaino

jag tävlar för dom zomg

2011-04-04 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0