Det rycks, och det skriks och det slits i mitt öra..

Jag har sån jävla besluts ångest över vissa förfrågningar om bloggen, och även om att få blogga på andra sidor.
Inte nog med att det är tid som skall läggas ner handlar det ju om pengar med tid= pengar.
Och man kan inte säga ja till allt.

Har även fått erbjudanden om en ny agentur med modellandet, Men efter noga övervägande  tackade jag nej!
Vill inte vara låst på något sett.
Och tredje gången gillt brukar de säga, då måste de ju bli bra med, Något som känns rätt i magen!

Det som känns rätt nu är att dra utomlands nu i sommar.
Fått många förfrågningar från L.A bland annat och sedan faktiskt här i Europa.

Frågan är vilket man ska prioritera, känns som europa känns bäst, inte så långt ifrån.
Iallafall så finns det jobb om jag vill, måste bara göra det.

Kan ju inte bara släppa allt här hemma just nu häller.

Men men en sak i taget ska satsa på att bli frisk, sen måste jag lära mig att stressa ner.


Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Sv: Hej hej :) Okej, skönt att höra :) Tyvärr gjorde hon ju inte det. Det brukar väl vara så. Det enda jag ser är att hon kallar sig "ellie" och att hennes IP kan spåras till Örebro. Verkar i vilket fall vara en tragisk människa som inte har bättre för sig :)

2011-03-11 @ 12:36:23
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: manskligafaktorn

Detta kommer inte sluta bra, jag är igång och alla bloggar ska ned,vänta och se!

Sanningen ska fram!

trött på alla bittra feminister!

http://manskligafaktorn.blogg.se



2011-03-11 @ 13:05:46
URL: http://manskligafaktorn.blogg.se/
Postat av: BJÖRNE

Jag vill FISA OCH PRUTTA PÅ DITT FULA EFTERBLIVNA FEJS



2011-03-11 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0