Stulen iPhone.

Just nu är jag sur eftersom min telefon är stulen.
Jag kan inte surfa normalt, inte gå ut på fb överallt mitt liv har typ gått under;)
Eller inte men man blir ju galet beroende av telefonen.

Så jag Kan inte kolla mailen,eller bokningar av jobb som låg iden.

Men men får gå och köpa mig en ny^^
Tycker bara det e så sjukt störande att folk inte fattar vad mitt och ditt är.
Så här kommer den skillnaden.

Mitt: Jag som jobbat ihop till denna pryl som jag köpt, alltså så har jag gjort mig förtjänt av den.
Ditt: Du som är för lat eller saknar social kompetens för att ens få ett jobb, som tar denna ifrån mig är inte förtjänt utav denna pryl som Den du antagligen stulit den av har jobbat för.

Jag hoppas du blir utsatt för samma gärning någon gång.
KARMA!!




Kommentarer
Postat av: Tröllie

visst är det störande att inse hur beroende man är av telefonen när man blir av med dem? >.<

2011-03-29 @ 15:47:14
Postat av: Tezzan

du har väll försäkrat den? då blir de ju bara 500 för en ny, o den gamla spärras... så va det med det.... trist bara:/ karma ja...dryga typer

2011-03-29 @ 15:51:19
URL: http://mondoblog/TherezeAndersson
Postat av: Anon

Men om man stjäl något som vederbörande inte förtjänat, är det rättfärdigat då?

2011-04-04 @ 22:10:32
Postat av: Magnus Håkansson

SJukt vad het du är :P du vill inte träffas nångång ? lite långsökt jag vet, men den som inte försöker kommer ingenstans. är 20 år gammal.

2011-04-13 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0