Torsdag.2 Dagar kvar sen kör vi;)

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om idag då jag lyckats blivit sjuk igen fast denna gång bara en förkylning, men nog så jobbigt är det när man vart konstant sjuk en längre tid.

Nu är det bara 2 dagar kvar tills party party gammal blir man allt hehe;)
men kommer bli galet kul så taggar som fan, trots förkylningen!

Kan även berätta att jag just nu är så sjukt trött på negativa människor som skall gnälla och klaga på alla andra hela tiden.
Snälla ge upp och förstå att DU är det stora problemet istället.
Det kan inte vara fel på ALLA andra hela tiden det är orimligt .

Och att börja klaga på mig bara för att jag inte orkar sminka mig varje dag,och vågar visa mig ute på stan trots det är inte OKVINNLIGT!
Och att jag e brun beror inte på att jag Ljuger om att jag inte har smink utan SOLARIUM Kallas det och ordentliga hudvårds produkter.

Prova med det så kan du hålla käften sedan.


hehe ja lite trött blir jag på folk i bland:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0