Trött på falska kommentarer i mitt namn.

Är så trött på att folk komenterar andras bliggar i mitt namn!
När jag inte ens kommenterar.
Vilket leder till en massa missförstånd som jag inte har tid, eller lust med.

Kan iallfall säga att jag skiter i någon dede, och är inte intresserad NÅGONSTANS vi har lixom aldrig haft något gemensamt.
Och att det inte är JAG som komenterar på hans blogg.
VAr inne på hans blogg första gången i dag på typ ett år, då jag fick en komenter på min blogg om att denne person trodde jag va kär i dede eftersom jag tydligen komenterar puss i hans blogg.

Vilket jag inte ens gör, så självklart går jag in och kollar vilket jag hittar komentarer som är i mitt namn, men inge puss i dem.
Iallafall komenterar jag inte där.
Känns som någon försöker förstöra för mig.

Men då vet ni det iallafall.


Kommentarer
Postat av: connyyy

din blogg är bäst!!

2011-03-25 @ 18:09:10
Postat av: Anonym

Ja, det finns ju kommentarer i hans blogg från 'dig' på nästan varje inlägg, så någon har i såfall legat i...

2011-03-25 @ 18:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0