Videoblogg: Eller inte;)

Dagens videoblogg;)


Kommentarer
Postat av: åberg

Du är så ful så man vill kräkas rakt ut

2011-03-25 @ 20:47:59
Postat av: kingpin

aaaahahahah O M G det är ju inte sant, du är nog en av dom löjligaste och fulaste tjejerna jag någonsin har sett. Har du sett ordentligt på dej själv nån gång??? Din dumma padda..

2011-03-25 @ 21:45:15
Postat av: karl

hmm asså jag vet inte vad era referenser är men... Är det inte lite korkat att ge sådan kommentar? hahah skulle vara kul och se er som kommenterat hur ni själva ser ut och eftersom det är så välskrivet, formulerat.. såå ahh... kanske ni är snyggare men (troligvis inte ) asså kom igen!! Ni är jävligt fula inuti och förmodligen ingen som vill ha er pga det... Klart fjortis varning som söker lite med ljus och lyckta i era mörka liv. Sara är strålande i alla lägen och sprider ljus. Jag vet för jag träffat henne vilket säkert inte ni gjort! försök smitta av det till er själva så kanske ni kan få ett liv :)

2011-03-26 @ 07:43:45
Postat av: Jennifer

Asså två helt jävla onödiga kommentarer nitvå där uppe! :o Hon är sej själv och är sjukt fin! visa er själv så får man se hur fina.. (fula*) ni ee då? :o

2011-03-26 @ 14:29:05
URL: http://www.meeandyou.bloggplatsen.se
Postat av: klara

2011-04-01 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0