Vissa fattar andra inte.

Något jag tänkte ta upp som min kära vän berättade i helgen är att hon nu verkligen förstår vad jag menar i min blogg.

Jag är ingen översittare.
Utan jag dumpar det som är dåligt för mig för att nå toppen, hur tråkigt det än är.
Men det får mig att må bra som människa och har hjälpt mig mycket.

Varför slösa bort sin tid på skit eller människor som bara är avundsjuka och försöker tynga ned dig hela tiden?
Det gör bara att du dras nedåt och lägger dig under deras låga nivå.

Jag älskar många av mina barndoms vänner några kommer sitta för livet, Men tyvärr så finns det olika nivåer i livet som gör att man klickar.

Det gör att man växer ifrån varandra vilket är jättetråkigt men det sker av en anledning.
Som en vän vi hade verkligen allt ihop, Men när jag fick upp ögonen för världen utanför "Örebro" och karriären så är vi inte längre en del av varandras liv längre.

Du förstår inte mig och jag inte dig, vi är för olika på den fronten och du sitter kvar där du alltid har gjort.

Jag kan inte stå still, jag är för nyfiken på allt, på livet, på världen och på kärlek!
Det handlar inte om att jag inte gillar er utan att vi är för olika!

Jag är trött på den platsen som jag tycker e skit, som ni lever i.






Det jag vill komma till är att, jag förstår att vissa inte förstår det jag skriver.
Man måste se det med egna ögon, och våga öppna dem för att förstå!

jag dömer inte de som förstår utan jag bara väntar, jag väntar på att få höra just det jag fick höra av min vän i helgen!

Nu förstår jag vad du skriver, och det är så jävla sant!


Så Våga öppna era ögon och våga vara er själva och gå er väg!
<3




Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej! :D



sv: Nepp inte ännu, ska göra det senare själv då? :)

2011-03-08 @ 16:25:10
URL: http://mallseh.blogg.se/
Postat av: Leiden

sv: Nej usch nej det är inget för mig

2011-03-08 @ 16:37:47
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag förstår precis vad du menar. Har själv varit och är med om detta, och det är som du skriver varför ska jag ha att göra med saker eller folk som inte är bra för mig eller gör mitt liv positivt. :)

2011-03-08 @ 17:34:15
Postat av: s

Fina och uppmuntrande texter du upp! :)

2011-03-09 @ 10:46:49
Postat av: Limpz

Underbart sagt!

Sånna texter hjälper mig att få upp ögonen för saker och man inser skit.

Bra där!! =}

// Ny följare ;P hehe

2011-03-29 @ 18:12:26
URL: http://clownwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0