Alla bästa kärringar på mantorp:D

Som mångat undrat över och fått svar på tidigare så ska jag till mantorp.
Men skillnaden i år är att alla BÄSTA Kärringar skall dit, michaela boren,sandra reiche,fia erixon, frida pöllänen, stina wengler och förstås MISSBILL!

Förstå hur grymt det kommer att bli, kommer bli crazy!

Fast i årt kommer vi alla stå utspridda lite här och var så håll ögonen och öronen öppna;)



fia, jag och sandra.



michaela och jag.


jag och stina.

Fia och jag.

sandra och jag.

jag och michaela.

Alajza, jag och sandra;)

jag och sandra.

 

och förstås JAG!

Nu ska bara flytten bli klar, sen blir det tattoo sen KÖR VI!!!!

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0