Ta inga order från någon.

Just nu är jag inne i en sån där period då jag e sjukt driven med saker och ting!
Många bollar i luften skall det vara;)



För det första vill jag bara anmärka på sjukt tragiskt folk som inte kan göra någonting utan att de skall börja snacka om mig.
jag menar gå vidare med era liv och låt mig vara för ni känner inte mig punkt och slut.
Varför inte festa och ha kul i stället för att snacka om mig?;)

Sedan måste man som individ få göra precis vad man själv vill och vad som känns rätt för just dig!
Kan folk inte i din närhet acceptera ge dem fingret.
Du ska inte behöva ändra på dig eller din livstil för det inte passar någon annan.
Du lever bara 1 gång och människor är ersättnings bara.
Och varför ens lägga energi på någon som inte kan unna dig lite lycka?

Nu händer det grejer iallafall och jag tänker bara lägga fokus på detta, och de som stödjer mig i detta FULLT UT.
för er som det inte passar eller ni ska börja snacka en jävla massa ointressant nollkoll "jag tror" gojja är det bara att dra.

Ni behöver inte ens försöka finnas där för mig, eller ens snacka med mig bara för ni e så jävla nyfikna.
Skaffa något eget intresse och släng huvudet i så löser sig säkert ert liv sig också.

Orkar inte med någon som lyssnar på alla andra vad "alla andra tycker"

En låt som får mig att tänka på styrka.




Kommentarer
Postat av: Erica

You go girl !! :)

Postat av: Mia - B l i v a n d e m a m m a

Damn vilken härlig outfit!! :) . Verkligen nått i min smak..

2011-05-20 @ 19:09:12
URL: http://darlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0