Bakis, förkyld och hungrig, ber till gud!!

Festade till i går hemma hos joanna sedan vidare ut.
Och idag mår jag sämre än jag förtjänar.



Älsklingen var tvungen att åks och jobba som VANLIGT på sin lediga dag, så jag fick ligga helt själv i sängen och inget bakis mys alls med kebab här inte.
Så jag fick gå ner för att värma min kebab tallrik ifrån i natt och ställer in skiten i ugnen.

Men vaffan hände då? Hela skiten har smält ihop, och varför i helvete har de inte värmetåliga kartonger till de där jävla tallrikarna för!?
jag e ju skit hungrig jag DÖR!

okej efter att jag lugnat ner mig kom jag på att onlinepizza har ju utkörning av MAX skitbra!
humöret på topp igen, men vad händer då!?
JO skiten öppnar inte förens kl 3 men jag vill ha mat NU.

Så varför har de inte utkörning innan kl 3? helt idiotiskt enligt mig..

Sitter och väntar otåligt på att klockan ska bli 3 men den går givetvis långsammare än någonsin!

Kära Max gud ge mig frisco mål nu med cheddar dipp och + meny, gärna några mosarellastix <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0