Många vill vara jag, men det e inte så jävla lätt.

Jag verkar vara ganska populär ändå eftersom så många vill prova vara JAG för en stund.
Visst är det härligt?
Och framförallt underhållande händer spännande saker hela tiden i mitt liv.
Alltid full rulle;)
Visst det är en härlig komplimang.

Men det har blivit många polisanmälningar det senaste 2 åren.

Jag har nog funnits på de flesta sajter och dejting sidor
jag har tydligen haft barn och fått heta det mesta .
typ som snyggnatalie.

Helt galet vad tragiska människor det finns som inte kan stå för vilka DE är, och sedan skyller på att de vart mobbade, och faktiskt så förstår jag att de blir mobbade om de inte vågar stå upp för sig själva.

Och sedan tro att mitt liv vart så himla perfekt.
Men ni har inte levt mitt liv så kom inte och tro så mycket..
Vill man ha något får man jobba för det.
istället för att sitta vid sin jävla dator och tro att man blir mindre mobbad för det.



Så alltså denna vackra fasad har allt fått gått igenom en hel del sjuka saker.
Saker ni aldrig kommer kunna tro.





Kommentarer
Postat av: IS

Kan du inte skriva mer om vad du gått igenom?

Du är ju en sån stark tjej så vore inspirerande o du ville dela med dig till oss andra som fortfarande kämpar på botten :)

2011-05-15 @ 17:02:30
Postat av: Erika

Otroligt bra och fin blogg ! ska fortsätta läsa denna:) du verkar vara en jätte gullig tjej !:)

2011-05-15 @ 17:37:25
URL: http://eriikabygren.blogg.se/erikabygrens
Postat av: Lena

är du inte lite väl för att vara så divig???

2011-05-15 @ 19:20:02
Postat av: Anonym

du är en ful fan :)

2011-05-15 @ 20:28:54
Postat av: Christian

Aj aj, det lät inget vidare det där du. :(



På dem bara, ge dem vad de kan tänkas tåla!



Eller som jag brukar säga, det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst. ;)

2011-05-16 @ 13:21:45
URL: http://ninjapixel.se
Postat av: Rebecka

Sjukt, men det är bara den svenska avundsjukan! Hände mig oxå en gång faktiskt.. En kompis till mig hade hittat en användare med mina bilder.. Han som tagit mina bilder var då inte nöjd!

2011-05-16 @ 16:49:46
URL: http://missrebeckaa.blogspot.com/
Postat av: Lollo

Tror att de har hänt igen, de här med att en viss person inte kan skriva sina inlägg själv utan måste sno delar från din. GAH jag blir galen även fast de inte är mig hon snor delar av inlägg ifrån.



Samma person som jag skrev sist om ifall du vill kolla.

2011-05-17 @ 13:50:01
URL: http://spiken85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0