Minigolf och hemligt uppdrag.

Igår så var det stekar väder här, så jag danne och madde drog och spela minigolf.
MAdde och jag kom precis lika och danne slakta oss med resultatet.
Grr..

Sedan åkte vi till hamnen och åt glass och kolla på båtar, fanns bara 2 båtar som jag skulle vilja ha, resten var typ bananbåtar^^


Idag skiner solen ocgh är minst lika stek, jag skulle vilja åka och fiska..
Men plikten kallar, skall beställa tågbiljetter tills i morgon, sedan boka nageltid sedan färga håret en sväng.
Tänkte även gå iväg och sola en stund.

Imorgon ska ju jag iväg på hemliogt uppdrag;)
och jaa det är plåtning.<3




Älskar bilden asså kan inte fatta!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Bilden blev skit snygg något som def. kommer och fånga blickar^^

2011-05-09 @ 14:58:05
Postat av: wahlstrm

Lite coolt faktiskt :)

2011-05-11 @ 17:06:09
URL: http://facebook.com/wahlstrmphoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0