Naglar.

Var och fyllde på mina naglar idag hos de rara tjejerna på Jsbk Naglar
De lagade även min nagel jag slog på och så gjorde de även om dekorationen på dem.




Dessa tjejer kan jag varmt rekommendera dessa naglar HÅLLER!
De är försiktiga och varsamma med dina egna naglar.
Och sedan är de otroligt trevliga och bra att ha och göra med.
+ i kanten på kundbemötande där.





Då jag vart hos så många olika nagelsalonger och betalat närmare 1000 lappen för naglar som går av, eller får så stora luftbubblor efter bara 2 veckor.
och flera av dessa salonger har även filat sönder nagelbädden på mina naglar.
De filar nageln så tunn att den kommer ner till "huden."



Kommentarer
Postat av: Julia

Hej sötnos, shit va sugne jag blir...var håller dem till? Örebro eller Hallsberg?

2011-05-13 @ 14:16:40
URL: http://scenbloggen.com/juliajohansson
Postat av: Bea

Haha, hej, vi håller till i hallsberg :)

2011-05-17 @ 23:28:36
URL: http://jsbk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0