Never give up.

Denna tjej är så jävla grym, och vet ni varför?

hon har gått igenom nästan samma jävla skit som jag och ändå tagit sig någonstans.
Precis  som jag, även fast det inte är någon stor grej för er så är det det för mig.
Och jag är stolt över den jag är och har blivit.
och jag pallar inte att folk ska sitta och tycka synd om mig det som hänt, jag ser det så här!
jag är glad att jag är där jag är idag, och det hade nog aldrig hänt om jag inte fått gått igenom det jag gjort.

Här har ni en låt som får mig att gråta, men även tänker jag på hur jävla stark jag är.



 

Döm mig inte förens du levt mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Kosken

Nicki är ju dum i huvet. Hur annars kan man göra en låt med texten:

Anyway I think I met him in the sky When I was a Geisha he was a Samurai.

Somehow I understood him when he spoke Thai.



För att samurajer och geishor är japanska!!! :S:@

2011-05-28 @ 19:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0