Vill du ligga med mig då?

Tjoooohoo babes!
Just nu är jag inte på så jävla bra humör inför flytten, stressigt och allt!
Vill bara få klart skiten nu.
Så jag kan få lugn och ro och sedan börja med mina nya projekt!

Åh hungrig är jag med:(
Jag är verkligen jättesugen på stekt potatis med massa grönsaker och sedan peppar sås och kött!
Åh det bara rinner i käften på mig.


Ursh jag tycker inte om att stressa så här jag tappar fattningen totalt och blir så nere..
Har någon tips på vad man kan göra och tänka på?
Så man slipper springa runt som en surfitta?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Glöm dina bekymmer, imorn kommer nya, så brukar jag tänka:)

2011-05-26 @ 16:33:08
URL: http://zophye.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0