100% party och namn byte.

Idag är 100% party på strömpis i örebro, och jag ska äntligen få träffa alla rara igen!:)
Man känner sig verkligen som en liten familj med dem där rara människor hihi:)

Joanna kissen följer så kalrt med mig, och vi tänkte visa vad som menas med uttrycket "bomber och granater";)
hihih





Sedan funderar jag fan påatt byta namn efter fråga olle dokumentären igår
Fastnade för kärringen som hade tatuerat in "GangBangQueen" på sig!
Så jag fastnade på dirr!
HAHA



ni ser ju jag har ju halva inne på ALLA runt om kring^^



Fatta: MissBill- GangBangQueen.


NU KÖR VI!!


Kommentarer
Postat av: Adamskii

Gud vad jag gillar den här bilden:)..när du putar med läpparna=)



//Gulligt.

2011-11-18 @ 14:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0