ÅHHHHH:D:D:D

Åh gud va glad jag blev när jag logga in nu, fy fan redan så många läsare idag!
wiiie ni är fan bäst:D

Jag har lite roliga saker att berätta för er^^
På fredag åker jag till Amsterdam med, julle,bengan,collin och lite fler folk för att gå på QLIMAX!!!

Här har ni en video ifrån förra året:)
Kommer bli galet, och äntligen får man gå runt halvnaken utan att någon direkt bryr sig;)
Mjaaau!

 

Helgen efter Qlimax, åker jag och joanna till danmark för en plåtning jag skall göra.

Så vi börjar helgen med  att dra till Stockholm, strosa runt på stan en sväng och bara mysa.

På lördag morgon 07.30 går flyget mot köpenhamn

Vad som händer där efter får vi se!:D

 

 

Och över nyår ser det ut som att jag, collin,joanna och bengan drar till thailand

och bara kööör!

:D

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad heter låten i ditt senaste videoinlägg ? :)

2011-11-21 @ 18:46:09
Postat av: Ida

Sjukt snygg du är, åh blir väldigt avundsjuk på dig! riktigt fin var du! :)

2011-11-23 @ 15:48:42
URL: http://wwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0