För snygga;)

ja jävlar vilket fylleslag det blev igår yeah!! hihi
Men kul var det så klart!
Slänger upp lite bilder ifrån vår tjejiga förfest;)


jag i min nya korsett ifrån amorlina.se :)


När vi skulle ta på alla tjejer så fastnade emelie lite konstigt med sin blick haha


Busar som vanligt;)






och en bild ifrån vipen igår:)

konstigt nog så lyckades jag och joanna tabba bort varandra efter bara 1 öl där inne hum..
har aldrig hänt förut så att säga haha.

Åh nu är jag så jävla sugen på typ en brakmåltid med någon blodig köttbit,potatisgratäng och massa sallad med feta ost. FUCK ME va gott de skulle vara!

Sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll, festa eller vara hemma hum...
hatar ju verkligen att sitta själv nu för tiden, förut tyckte jag de var jätteskönt att bara få vara själv i bland å bara göra det jag vill.

Men nu är jag helt enkelt sällskaps sjuk som bara den, fast kanske är för att man har så himla underbara vänner som man inte vill vara utan;)
Så kan det ju vara med hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0