Ida´s skönhetstips: http://idaolofsson.devote.se/







Hej!
Mitt skönhetstips:

Trötta på att ha ett platt tråkigt hår? Men vill inte använda lock och vågtång för mycket eftersom det sliter så på håret?
Eller som jag tycker, det blir inte lika snygg eller naturligt. Och det är drygt att stå framför spegeln att göra detta själv?

Mitt tips till er för att få det mest naturligt och hälsosamt och lättaste är att göra inbakade flätor 2 eller 3 stycken.
Antingen sova med det eller ha det några timmar innan ni ska ut ! Jag brukar alltid sova med flätorna om jag vet att jag ska ut dagen efter och så.
Lockarna håller jätte bra hela dagen och kvällen!  

Skickar med två bilder på mig i både blont och mörkare hår så ser ni hur resultatet blir på mig!




GOOD LUCK TJEJER!

PUSS

Idas blogg: http://idaolofsson.devote.se/




Vill även du synas på missbill.blogg.se?
Skicka till [email protected]!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0