Jävla skit dag, och då menar jag skit!!

Fy fan vilken jävlig dag jag har haft hittills och jag tror ju då inte att den kommer bli bättre.
Slutade hoppas på det när bloggen la ner..



Min underbara morgon ( kunde ha vart) började med att alfons Skiter ner hela jävla köket, Allt gick helt sjukt fort jag han inte mer än att kliva upp ur sängen ta på mig en tröja så var det smetat överallt.. Ursh!!
Så jag tar alfons kastar in han i duschen går ut i köket för att börja torka å då börjar ju självklart jag att spy som fan..
Sedan tillbaka till badrummet då har han skitit i duschen med huhää jag spyr ännu en gång..
Flyttar alfons till en handduk på golvet för att kunna torka upp skiten i duschen, nä vad gör han då? jo han skiter ner sig IGEN:O
jag nu står jag och spyr konstant asså.
Spydde så mycket att jag grät.

Och mitt i denna jävla morgon så blir jag ju kallad på "möte" SÅ jävlans underbart !!!

Drar iväg på möte, och på vägen hem så blir jag bara mer förbannad än vad jag redan var sånna där jävla UFF kolla brrrrrruden med extra många RRR när jag just tänkte för mig själv att hoppas de där jävlarna håller sin käft när jag går för bi dem, men inte.

Efter att ha blivit sönder glodd på stan väljer jag att gå på bakgator, men visst fan står det en bunt med BRRRRRUUUDEN tunga där med ursh!!

Väl hemma dränker jag typ allt i klorin, så alla bakterier och äckel saker är borta..

När jag väl sätter mig vid datorn och ska börja blogga jaa va händer då? blogg.se funkar som vanligt INTE.
Så jag fick återställa bloggen och grejja så den skulle funka IGEN. men nu är den ju snabbare än snabbast iallafall på min dator:)

Åh ni anar inte vilket dåligt humör jag är på idag, tur att man inte träffa fel person på stan idag bara då hade jag flippat loss totalt:)

Damp saraaaaa ;)

Nä nu ska jag ta något att äta, under vad som kommer hända nu då? att de börjar brinna kanske?

MEn vet ni va som hände nyss då? precis när jag skulle spara? då höll hela skiten på att lagga ihop, så jag trodde inlägget skulle försvinna!

Shiit inte min dag idag



JAG ORKAR INTE !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0