Ögonbryns plockning.

Fick en förfrågan av alva som skriver såhär:
Du hör säkert detta jätte ofta, men måste bara säga att din blogg är as bra och att du är jätte söt :)

Skulle du kunna skriva på bloggen eller här hur du noppar din ögonbryn ? Dom är så fina :)

Svar: jag plockar inte mina ögonbryn så jätte ofta längre, då jag knappt hade några förut.
Men jag Brukar göra så här:

Fyller alltid i mina bryn med ögonbryns skugga så som jag vill att formen ska se ut och plockar där ifrån.
Sedan trådar jag alla småhår runt om kring brynet för att få bort massa småhår som pincetten inte tar.

Försöker givetvis hålla mig via den här mallen. Ta en pensel och lägg som linjerna i bilden och markera lite lätt så vet du hur du skall plocka:)


Lägger in en video på hur man kan tråda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0