Qlimax- 2011

Här kommer lite bilder och annat skoj ifrån Qlimax :D

Börjar med fredagen då vi åkte till flygplatsen.
Inne på ica
Jag var helt hispig redan vid 10 tiden på morgonen:D



Först stannade vi på någon pizzeria med en massa bönder så de stank en massa Ko skit där inne haha så jävla äckligt.




Lagom glad utanför kobajs pizzerian!

Nu mot flygplatsen.

MMMM ÖL!!!


mot planet!

blåste som fan ute så när man kom in i planet såg man ut som en ruffs i huvudet.




och så kom spriten fram;)

'

och lite till.
(är de små får man ta 2)

Och en liten fylle video på planet, inge bra att börja supa tidigt på morgonen haha^^
vet inte ens va vi snackar om




dags för avstigning!

collin och vår helt galna taxichaufför
han kunde inte engelska, och han körde fel, i fel riktning mot trafiken i bland, upp på trottoarer och så höll vi på att krocka med en buss!
och så släpte han av oss fel, men vi bad om att få hoppa av när vi höll på att krocka med bussfan!
HAHA

Väntar ivrigt med att få dra å käka:)

vårt hotellrum.


Det var ifrån dag ett.

Nu mot lördagen : the Qlimax night.
Först var vi och handla öl förstås och jag hitta något som jag vill köpa hem! hela jävla kylen!!

och så en bäbis cola! så jävla söööt


Sedan drog vi hem en sväng fixa oss för att dra ut och käka.




hotell fix innan baren!






Första synen inne på Qlimax, fick Gåshud och rysningar fy faan grymt!!













vilopaus  vid halv fyra på morgonen^^



'



Kommentarer
Postat av: LÖFGREN

ÅÅh jag älskar musiken!

jag ska dit 2013 ! TAGGA REDAN NU !

2011-11-29 @ 19:15:43
URL: http://eliaspappa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0