Sånt där jag fascineras av,starka människor

Jag har alltid fascinerats utav människor som vågar stå ut,och göra det DEM vill.
Och det otroliga är att dit har jag kommit, jag är fascinerad av mig själv!
Att jag lyckats tagit mig dit jag sagt att jag ska,och även lite längre!

Jag ler nästan varje gång jag ser någon på stan som sticker ut,kanske klädstil,hårfärg,läppstift,smink,attityd mm
Dem som går mot strömmen, men alla halvdöa människor ger mig liv!
jag får inspiration och blir ännu mer stolt över att vara den jag är!

Och de som står ut ur mängden syns, och fler möjligheter öppnas;)


Åh jag blir lycklig med dem som lyckas, för den känslan slår allt!
och man hittar verkligen sig själv på vägen.

Eftersom man får gå den hårda vägen, många älskar en, men ännu mer hatar..
Men på senaste tiden har så många gamla haters, börjat gilla mig och de säger att de har hittat sig själva och förstår nu vad jag snackar om!

Vilket är sjukt bra, för man blir nästan lite dum i huvudet när man är vilsen i sig själv.
Och det märks ganska så fort vilka som är trygga och har hittat sig själv, och vilka som inte har!..


Det jag vill komma till är att VÅGA vara DIG, och våga sticka ut.
<3


Kommentarer
Postat av: Diva

Vill bara säga att jag älskade det du sa.

Men också det att jag älskar din klänning XD

2011-11-23 @ 00:36:52
Postat av: Jag ba typ!

Vilken läcker bild!! Och skitbra skrivet -va härligt att du hittat dig själv och vågar vara den du är! Jag vet inte riktigt om jag gjort eller gör det, men jag vet hur ont elaka kommentarer från okända på stan gör! Jag har alltid gillat lite extrema eller fräsiga coola kläder plus att styla och sminka mig mkt... Men tonat ner min stil senaste åren pga brudar som hånflinar, viskar, glor eller kommenterar högt till sina kompisar hur otroligt ful jag är eller hur billig jag ser ut..! Sånt gör ont, numera händer det sällan, tror dels för att jag nu är mer vanligt klädd, dels för jag blivit tryggare i mig själv. Jag kan tänka mig att en del som är taskiga på de som sticker ut via stil, personlighet etc helt enkelt är lite avis för att de själva inte vågar sticka ut. Sen är det väl rädsla också i många fall, svenskar är så jäkla rädda för allt och alla som inte följer strömmen..! Skit-trist!!

2011-11-23 @ 02:08:32
Postat av: Jossan

Håller med dig om detta faktiskt. Jag själv blev mobbad ifrån 7-9an bara för att jag gillade hästar men jag har stått på mig och håller fortfarande på med detta.



Vad tycker du om att man mobbar bara för att man håller på med detta?

2011-12-05 @ 23:24:24
URL: http://SweetBabySweet.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0