Sjuk nattuggla. med kändis tuttar..

Jag hatar verkligen att vara sjuk, och jag måste verkligen bli frisk tills på fredag.
Ser verkligen fram emot denna plåtning i danmark, kommer bli så grymt bra:)



Glömde berätta att igår fick vi ringa störningsjouren för första gången.
Började med att jag vaknade tio i 2 av att en jävla massa folk skrek och gapa, så jag trodde de va på gatan nedanför men det visade sig att de hade öppnat fönstret brevid oss och så började de spela en jävla massa musik, så jag fick väcka collin och säga att jag inte kunde sova..


Efter ca 40 minuter då vi verkligen försökt ignorera ljudet och det bara blev värre och värre ringde vi till störnings jouren och de kom.
Lite roligt när man hörde hur knäpptyst det blev när de kom och killen började sedan skrika ganska rejält.
Men inte fan blev det bättre för de de stängde av musiken och stod och skrek istället.. suck..

Jag brukar aldrig reagera på sådant och hade det vart en helg hade jag inte brytt mig. men på en jävla måndag natt MEd så hög musik att man kunde sjunga med. jodå de började med veronica maggio -satan gatan, sedan veronica igen med jag kommer.
sedan satt de på loca people med sak noel. sedan levels med avicii.
osv haha!

Kände mig som en gammal tant men men. somna väl vid 4 tiden...


Nu ska jag gå och ta mig en alvedon lch se om min feber lägger sig..
Förresten blev tipsad av 2 polare om en pinsam tjej på fb, som tagit min bild enbart på mina bröst och laggt ut på sin fb haha! så jävla pinsamt att för de första sno någons annans bild, och sedan lägga till mina vänner som vänner så att de ser.
Fattiga jävel gå å köp egna!!


Kommentarer
Postat av: Fratz /Misty fabulous

They can try steal ure show but in the End they will cheer for u! baby! lets get this party pumpin!

2011-11-30 @ 02:19:01
URL: http://fratzonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0