Skönhetstips / sabinacarman.blogg.se/

sluta jämföra dig med andra!
det sägs att skönhet kommer inifrån så varför tänker vi inte så för då? vi alla bryr oss för mycket om utsidan. men egentligen spelar den ingen roll. visst är det de första man ser hos en individ men det brukar inte alltid vara det man faller för hos någon.
jag kan inte säga att jag har världens bästa självförtroende. visst händer det nån gång då och då att jag ser allt det negativa med mig och min kropp. men det finns även bra stunder då jag tänker på alla de positiva sakerna. och de ska du också göra.
ställ dig framför spegeln och säg till din spegelbild: fan vad snygg jag är , jag duger faktiskt så som den jag är. för det är sant. det finns bara en av dig, du är speciell.
så, så fort du börjar tänka : "titta hon ser ju mycket bättre ut än mig" så kan du försöka hitta saker som du faktiskt har som inte hon kanske har.
tyck om dig själv. vet att det är svårt men det är något vi måste göra. för att andra ska kunna älska dig så måste du först lära dig att älska dig själv.

http://sabinacarman.blogg.se/



Vill även du synas på missbill.blogg.se?
Maila [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0