Svar om mina vackra bröst! och Push up!

julius Hej hopp!:
Har tidigare kommenterat du har vackra bröst. Lite nyfiken nu om dom gungar när du går bh-lös?
Blir för mycket när du pushar, ser inte lika naturligt ut och många kläder är ju inte meningen ha bh till!
Ser fram emot fler sexiga bilder!


Svar: jadu, de gungar inte speciellt mycket(skönt).
men självklart sitter de inte som stumma bollar häller, men inga häng och släng rörelser här inte.

Sedan pushar jag inte upp mina tuttar då jag har silikon och anser att jag inte behöver göra det, eftersom de är fina som de är, utan jag använder bara helt vanliga bh:ar utan push som sitter som de ska.
Om jag skulle börja pusha upp mina tuttar nu när de läker skulle de bli missformade och det vill man ju inte.



sedan vet jag ju att extremt många modeller, inga namn nämnda inte har så mycket större bröst än vad jag har men ändå ska de pusha upp dem till nyckelbenen så de står rakt ut, och när man kollar på bikinibilder blir man ju helt chockerad över va små dem är..
Förstår inte syftet med att operera sig om man ändå ska trycka upp dem och använda bh:ar med massa vaddering och sånt!

Sedan killar så har det ju kommit ut en ny slags bh som jag av misstag gick och kolla på eftersom den va så snygg en beige, med svart spets över, dessa bh:ar kallas för bombshell och är vadderade typ 5 cm tjockt och hela insidan:S

asså har man naturliga kan jag ändå förstå, men inte när man har silikon, varför vill man trycka upp dem så mycket man bara orkar!?
ser bara löjligt ut i mina ögon:S






Dessa bhar kan man köpa på lindex
http://www.lindex.com/se/6647077/?styleId=18098313

Kommentarer
Postat av: LÖFGREN

Ja, du har enormt fina bröst.

Fin kropp, fin bh och riktigt fint hår.

Vi ska inte tala om dina fina ögon.

2011-11-18 @ 12:07:24
URL: http://eliaspappa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0