Tur att alfons och jag är lika dryga;)

Det är så kul med husdur,iallfall när man kommer på hur lika man är.
Alfons och jag är nog lika bitchiga.
Vi båda går och fnyser åt muppar som glor på oss, och när vi möter andra "spända" människor tar vi ner dem på gjorden och blir överlägsna på bara några minuter, och sedan blir vi snälla;)
och båda älskar att dansa ^^

vi är lika snygga och går alltid med huvudet högt och trippar fram;)
Vi 'är typ världens bästa team.
Lika busiga och vi förstår varandra bara genom blickar!

Helt underbart när man känner den kontakten med sitt djur, eller min bäbis så att säga vad skulle jag ta mig till utan min lilla diamant?

och det bästa är att vi båda har lika bra gener hihi!










 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0