Vill du synas i här?:D

Gjorde en ny kategori som heter -Smink och styling tips.

Här tänkte jag att jag självklart ska dela med mig av mina tips om smink/kläder och hår så klart.
Men även ni ska kunna skicka in era bästa knep/videos kläder hår mm:)

Så Ni skickar in era tips till [email protected] med bilder och text så belönas ni självklart med en länk till er blogg i det inlägget:)

Och det får handla om precis vad ni vill, eller kanske ett tips på en speciell sminkvideo, hårförlängnings metoder ja allt som rör oss tjejer:)

så skicka in dina tips till [email protected]
så får du självklart en länk till din blogg, och kanske du blir månadens smink och styling tipsare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0