Att störa sig..

Om min Blogg

Beskrivningen jag gjort om den har ni här:

Denna Modell & stylist blogg. ÄR en ego-blogg, och innehåller mycket egoism, min dåliga humor och en massa ironi. Personer med varken humor, glimten i ögat och dåligt självförtroende, eller allmänt psyk bör tänka sig för innan de går in. Tar du åt dig är det ditt problem.

Att jag alltid ska få upprepa mig.


och det är inge tvång att gå in här varje dag och störa sig.
man väljer ju själv vad man bvill lägga sin energi och tid på.
För mig är både tid och energi väldigt viktigt och jag slösar inte på något i onödan.
Så nej jag skulle inte sitta och störa mig på andra dagarna i enda.,

Du väljer själv om du vill missförstå det jag skriver eller se det roliga och ironiska i det hela.

Alltså
Ni ser en bild på mig får en uppfattning
"ah hon är modell" - hon tror hon är snyggast,bäst osv osv..
Ni tror inte jag spelar lite på det med?;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men okej, vi fattar du är modell och ego bla bla, sluta ägna varje inlägg åt att störa dig på dom som störs sig på dig ! hejdå!

2011-10-01 @ 20:52:35
Postat av: malin

Det kan vara irriterande om någon stör sig.

Men du verkar störa dig grymt mkt på det, du visar det tydligt i dina inlägg.

Om det nu tar mycket av din energi som det verkar.. Ja, då kanske inte modellandet är något för dig.

2011-10-02 @ 17:17:44
Postat av: Diana

Kan du inte bara ignorera det?? Börjar bli tjatigt att höra om deras tjat :P

2011-10-02 @ 19:56:13
Postat av: Sara

Hej.

Jag måset säga att jag tycker du är stark och rolig när du har en sådan här blogg. En äkta EGO BLOGG! Det blir ju roligt att läsa då!

Och sen tycker jag att du har häftiga bilder också! :)

YOU GO GIRL!

2011-10-03 @ 13:31:16
URL: http://saruupullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

see now I just had my pal to translate that for me and I've just got to say that you seem like an OK kinda-girl. Your good looking, ya seem smart, confident, hell you´re like the all-guys dream girl! Keep on rockin' ma'am! Don't let them critics bring ya down! They´re not even worthy your attention damnit! That's what it's like being an official person. You see, It's when the critics comes around you'll know you'd succeed with a career. Well, know yall know that! Peace and Love! Take care now Sara!

From one secret official person to another!

2011-10-03 @ 16:12:59
Postat av: Anonym

bra sara!

2011-10-03 @ 16:14:46
Postat av: Linda

För det första måste jag bara ta och säga FFFAAAANNN vilken jävla bra blogg du har skickar lite posetiv energi istället för alla dessa jävla gnällande bitter f***or som inte har någit bättre för sig än och reta sig på allt folk i denna stan, Jag g´diggar dig iaf bara så du vet. sen undrar jag oxå hur du kan få ditt stora burriga hår till och va så stort oh hålla sig så, försöker jämnt själv men känner jag inte får till det eller så blir det platt som pannkaka efter ett tag så tänkte du kanske hade lite goda råd på det.



Rock on girl //Linda

2011-10-04 @ 22:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0