Det går bra nu mjaau!;)




Har fått en massa härliga erbjudanden bara denna vecka, spännande;)
Börjar nästa vecka med det hela, kommer dra på på plåtning på söndag för ett streetrace företag:)
Ska bli spännande och posera med massa härliga bilar;)

Fått ett nytt erbjudande inom filminspelning, trodde först inte det var sant men eftersom jag träffat dessa personer på förra inspelningen där jag medverkade som statist så jag värkar ha gjort ett intryck:)
Men som ni vet får jag inte nämna något förens allting släpps, pga av sekretess som vi skrivit på:)

en hel del plåtningar i olika teman som kommer ske inom kort tid.

sedan massa andra roliga grejjor, men allt får ni inte veta ännu;)
det lär märkas hihi!

Är inne i någon slags period just nu där det måste hända saker och gärna förändringar.
Färga håret fixa läpparna osv.

och nu tänker ni åh nej ännu mera bimbo, Men jaha? det är väl mitt problem och inte ditt.
men vill du göra det till ditt problem så gör det gärna men ingen respons härifrån;)

Skulle gärna vilja byta sysselsättning nu med, jag har fått för mig att jag vill jobba på café Eftersom jag tycker de verkar så mysigt!
Nu när det är höst och kallt så vill ju alla mysa och fika.
Och eftersom jag älskar kaffe och bullar,bakverk och allt sånt där tror jag att jag skulle passa ganska bra!
Jag är ju faktiskt trevlig irl med och hygienisk utav mig så de vore ju toppen;)

Meeeen vi får väl se vad jag får för mig, någonting nytt bör ske snarast:D

Är det bara jag som blir sån här på hösten?
att man måste göra saker hela tiden för att inte deppa ner sig?
Hatar hösten verkligen men om man gör en massa saker så går det ju fort:)

Passade på att träffa min kisse madde idag med:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0