fuck svenska svundsjukan och följa strömmen.




Måste bara få skriva TACK TACK TACK TACK!!!:D till er alla rara människor som stöttar och tror på mig så otroligt mycket, det glädjer mig så! obeskrivlig känsla faktiskt.
Och jag hoppas att ni vet att jag stöttar er med och tror på er, fuck den svenska avundsjukan och bara följa strömmen, ni gör helt rätt som vågar vara er själva, ni blir intressanta människor som är helt fantastiska i mina ögon! bara så att ni vet:D 

Det är en lång väg att vandra för att komma så här långt som vissa av er gjort, se inte bakåt gå bara frammåt och tänk på hur mycket mer du kan göra nu.
Våga ta för er av livet, och av dig själv det är nu ni är unika individer som vågar vara er själva
helt underbart hihi:D



Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

okej =) får hoppas de går lika bra för mej hihi

jag är ju sjukt taggad inför de men inte lika taggad inför tiden efteråt för är sjukt nervös över att ja kommer ligga å grina i 1 månads tid typ haha

men de är ju såklart individuellt de där hur man tål smärta å ja tål rätt mkt så ja hoppas allt går bra =)

2011-10-19 @ 19:20:21
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Jörgen

Hej på dig Sara det är så sant som det är sagt som du skriver, man ska visa varandra respekt och medömkan mot varandra...



Ha en underbar mysig kväll med dig.



Kramizar av massor till dig..

Mvh Jörgen

2011-10-19 @ 20:03:18
URL: http://www.smakardetgott.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0