Gårdagens fotosession:)

Vilken tur att jag ens vaknade igår, då jag har en lånetelefon just nu där tydligen alarmet var inställt på ljudlös!?
Vaknade i ett ryck kl 10,10 som tur var då tåget gick vid 11 mot Västerås.
Väl framme så möttes vi alla upp i garaget där vi skulle fota;)
träffade även en annan jätte rar tjej som var med på fotosessionen.

Fina bilar och fina bilder blev det vad vi fick se iallafall;)
Kommer nog bli toppen det där höhö..
var ju en ford mustang där åhåååå kärlek där alltså men den var röd, jag som vill ha en svart!!
har ju värsta idéen med färger,kläder och allt!!

Men jag har nog aldrig vart så påklädd som på denna plåtning så att säga:D men någon gång skall det väl vara så med:) hihi.

Måste även säga att det är skit kul att så många av er mailar mig om sessioner osv..

Så behöver ni en värdinna,modell eller statist är det bara att dra iväg ett mail till [email protected].
Beskriv bara vad ni tänkt er så kan vi säkert komma överens om något.

Kommentarer
Postat av: MAJA

skulle göra vad som helst för din kropp, så galet snygg!

2011-10-26 @ 20:36:12
URL: http://mturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0