Jag tror ju att jag är någe;)

Jag har nästan börjat älska den här kommentaren som folk slänger ur sig till mig " du tror du är någe för du är modell" Men nu för tiden heter det " du tror att du är så mycket för att du är modell och har silikonbröst"

Dessa otroligt intelligenta människor som brukar yttra sig om detta är sådana som inte känner mig men de tror att de gör det.
hihi lite roligt att så många verkligen tror, att jag tror att jag är bättre än dem bara för att jag gör det jag gör!?

Hur tänker man då?
så om jag tex träffar någon som jobbar som skådis typ han i james bond som jag träffade på ett jobb;)
Inte  fan tror jag att han tror att han är "mer" än mig för det för han gör ju det han vill!?

Asså allvarligt folk jag vet att det finns många, otroligt många modeller eller "modeller" som är jävligt fuckade och får storhetsvansinne, Men bara för de så behöver ju inte jag vara sådan?

Fan jag är ju inte mer än människa precis som er? bara att jag har valt ett sådant yrke att jag får synas mycket och även vara med på mycket äventyr och events mm..

Så om ni tex lyckas med något som ni tycker är kul, ska jag komma och säga till er att ni tror ni är något för att du gjorde det här eller jobbar på posten, ica,försäkringskassan eller vad det nu är?

Jag önskar att även ni lyckas hitta ett yrke eller, en hobby som även ni kan lyckas med för alla förtjänar det, de får iallfall mig att må bra som människa och jag har jävligt kul på vägen!


Skulle någon som jag personligen känner, som känner mig säga till mig att jag är arrogant och dryg osv.
Skulle jag ta åt mig och försöka lösa problemet, men det de handlar om just nu är, otroligt intelligens befriade människor som egentligen inte vet vad de yttrar sig om eftersom de inte känner mig.

Men jag vill åter igen bara säga JAG  ÄR INTE MER ÄN MÄNNISKA PRECIS SOM ER!!!






Kommentarer
Postat av: Zphero

Du är inte mer än människa som alla andra... det stämmer inte riktigt, jag personligen skulle hellre säga att du inte är mer än människa men att du är en otroligt snygg sådan ;)



// Zphero

2011-10-17 @ 18:17:18
URL: http://nattstad.se/Zphero
Postat av: Fredde

Är man inte självgod så kommer man aldrig någonstans i livet. Man måste tro att man är bäst för att ens ha en chans att bli det^^ Dock på en lagom nivå^^

2011-10-17 @ 19:03:55
URL: http://speedfreak.nu
Postat av: Tina - My life Cherrypinup

Håller med dig till fullo :D

2011-10-17 @ 20:49:10
URL: http://cherrypinup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0