Monday fucking monday;)

Jarrrååå vareee måndaaag!!
Och så mycket har jag att skriva... Typ;P
Närrå som vanligt har jag en hel del massa ordbajs att komma med mjaau!

Känner mig inte så seriös idag bara, är så sjukt trött och frusen en dålig kombination alltså!

Helgen blev skapligt lugn, i fredags blev det mys kväll med plock bricka och dipp, mumsigt sedan gick det någon intressant dokumentär om cannabis på tv så av någon konstig anledning satt jag och glodde på det, jävligt intressant asså!
Så nu är jag nästan cannabis expert, eller Röker det inte men Ändå allt annat med ljus,plantering plantor osv kan jag nu typ!!

Måste säga att de plantorna är fan riktigt coola, alltså snygga skulle vilja ha en, men det får man ju inte i lilla landet lagom.
För då tror de att man röker upp skiten de första man gör.

får flytta till Amsterdam helt enkelt:D


Lördagen blev det lite partaj här hemma för att senare dra ut på strömpis för att ta sig ett par drinkar..
var rätt så segt får jag lov att säga, för en gångs skull eller ska man säga det var normalt :P
Eller typ som normala folk beter sig haha!

vete fan men de spååra inte ur så mycket;)
Sedan blev jag så jävla hungrig så drog till bk och beställde käk och bara feta hela natten:D






Kommentarer
Postat av: MAJA

snygg du är!

2011-10-20 @ 20:36:15
URL: http://mturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0