något jag funderar över...

Något jag funderar över som jag skulle vilja göra är typ att hålla föreläsning om just självförtroende och hur alla idial osv påverkar oss idag.
Vilket leder till förutfattade meningar, och varför folk beter sig som de gör.
Idag är det ju typ vardag att bli kallad för hora, om man har något som putar ut där uppe, eller en rumpa, snygg mage jag menar alla har ju något som är snyggt!
Så är det faktiskt.

Lika mycket som att alla har någonting som är fult.
Jag menar jag hatar verkligen mina fötter haha!!
sedan ett ärr jag har på min höft.


Jag skäms ibland över att vara svensk, att detta land inte kommit längre i utvecklingen än att försöka klaga på det som man inte har, eller trycka ner andra som har något som en själv inte har.
Tråkigt, och så fort man säger ifrån är man en hora.

En hora säljer sex, och inget annat.

Bara för att man har ett snyggt utseende eller ser ut på ett visst sett betyder det inte att man är hora.
Men egentligen vad är det för fel på att vara hora då?
Om man själv vill det!?

Ser lika mycket rätt och fel med det som att jobba som lastbilschaufför, eller lagerarbetare..


Om folk bara kunde förstå att det finns så mycket människor där ute som har så mycket att ge, även silikonbrudar, plugghästar,tjocka,smala,korta,långa,svarta,vita mm...

Önskar folk kunde förstå att jag vill väl, även fast jag har bröst. men vem fan har inte de som är tjej!?
det är bara löjligt att haka upp sig på storleken tycker jag.

Men personligen så gillar jag att ha större bröst!



myskläderna på nu är det myys tajm:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju inte lite dum du. Du tycker att alla har något vackert över sig, och att alla har något fult över sig. Det kan stämma iofs. Men det är inte som att man får bättre självförtroende av din "självförtroendeföreläsning" när du skriver att det du tycker är fult på dig själv är ett litet ärr du har på magen. Vill du veta hur många ärr och bristningar och kluvna hårtoppar jag har som jag inte trodde spelade nån roll förän du nämner att ärr är fult? Jag trodde sådana saker gav karisma och att så länge man är nöjd med sig själv och har vänner som kan ta hand om en i nöd så har man det gott ställt. Att ett jävla ärr ska förstöra min, hittills bra, dag trodde jag fan aldrig...

2011-11-03 @ 23:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0