Ni är underbara<3 /Galen helg!

Får be om ursäkt för sååå dålig uppdatering, men jag har helt enkelt inte haft lust,tid eller ork till att skriva här.
men nu har jag samlat på mig nya krafter och så kör vi igen:D
Måste bara ge er beröm för alla fina kommenterer jag såg jag hade fått idag när jag logga in här<3
Ni är så otroligt gulliga:)

Fick även en ny fan bild här om dagen :)
Titta va fin den är:D



Så om helgen:
Ifredags kom iza in till mig då vi tänkte köra på utgång, På väg till krogen stannade vi hemma hos Kim som hade förfest där var det en massa folk Som Micke, Johan,bengan,pontus,Jocke,david,alex, adde mm:) en massa roliga:D hihi
Mycket mingel blev de;)
Sedan skulle vi dra på krogen då sa de typ poff och alla splittrades men sedan möttes nästan alla upp på harrys;)
Hell yeah!!!

Lördagen:
Ja mina älsklingar joanna och madde + emma kom hit och vi drack vin, och sprit blev som vanligt fulla;)
Sedan mot krogen blev de böter haha!
VASKA BÖTERN!!!
MADDE FICK EN BÖTER!!!

typ de orden som användes hela kvällen;)

Vi drog för engångsskull till frimis, då vi skulle gå in på baksidan då står danjal där och så var tydligen hela 100% crew där UNDERBART kul att få träffa de alla igen!!
Men sanna hade minsann gått och gömt sig:P



'
De va de bilderna jag hade just nu;) men fler kommer ut MJAAUU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0