sara el naturell.. eller nått sånt^^

Idag har jag ringt runt halva örebro tamefan för att få tag på någon jävel som vill kolla på mina bröst, men de svara bara Du är för äcklig så vill vill inte se dem:(
MEEH!!!
haha
Nej så klart inte men eftersom jag gjort dem hos en privat klinik kan de inte ta emot mig säger de, men efter tjat och gnat så fick jag komma in till farbror doktor, som såg ut som en dinosaurie och pratade där efter mummlande och lååångsamt..

Ingen infektion, bara överansträngning i vänster bröstmuskel wiiho!!
Men sedan blev det blod prov och de va någe de kolla som i normala fall ligger på 10 mitt låg på 36 jaaaha?
och nu då ?
Sen sa han inget mer haha sämsta ever..

men ska ta de lugnt idag madde kommer hit om en stund så ska vi laga lite mat och bara myyysa som bara vi kissar kan..

Sedan har jag fått typ 10 mail i dag om att jag borde lägga ut naturligare bilder på mig själv utan så mycket smink..

Aja är det de ni vill så visst endast iförd i mascara och fyllt i mina bryn med skugga...




Likblek och dan;) men jag får ju inte sola varken pga av brösten eller tatton!
kommer börja med solning om ca 2 veckor igen då slipper jag smink i överhuvudtaget!
GÖTT!!

Men pga av mina drag så har jag så lätt för att se HÅRT sminkad ut även fast jag knappt har något alls
Vanliga fall typ puder,rouge, mascara eyeliner och fylla brynen, men endå... Vet bara 1 person till som har samma problem som mig:)
och det är min make up store tjej:D



åh så klart en oseriös bild;) mjaau!!

Nu ska jag fortsätta mysa med min godis skål och bara ta det lugnt eftersom jag känner mig helt död..

Kommentarer
Postat av: Martin

Jätte söta bilder ju! :)

2011-10-13 @ 15:41:51
Postat av: tove

vackra du ♥

2011-10-13 @ 16:44:26
URL: http://fuckyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0