Sjukling och stan:)

Ursh är så satans sjuk IGEN så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men tog mig tid att luncha med Pappa idag en sväng då det var ett tag sedan vi sågs:)
Vi käkade på Efesos, Grillspett med klyft och massa sås;)
Men deras servitris  verkade lite förvirrad hon frågade oss 2 grr om det var vår man som hon höll i handen ÄVEN fast vi redan fått vår mat.

Sedan ringde madde och så tog vi som vanligt våran djur shopping, vi älskar att köpa saker till våra husdjur^^
Idag blev det att köpa en tröja till alfons:)
Åh vad han har gosat med den här i soffan nu när vi kom hem hihi lill killen<3

Det jag stör mig på är att dragkedjan på ryggen gör att det blir en bula på ryggen. men det är bara när han ligger:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0