Söndags plåtning!

Söndagen ägnade jag åt att plåta här i Örebro faktiskt, Det blev karl som plåtade. blev massa riktigt grymma bilder;)
Körde Med ÄNNU mer attityd, och kom på att min nya karriär ska bli gangster;)
Haha nädå men sjukt bra bilder med attityd:)
Fuck nice!!


Min "garderob"
och vakthunden alfons så klart hihi


Arbetsplatsen.


En ego bild, i bilden fick springa och värma mig i den då de va sjukt kallt och blåsigt.



Fick en liten test bild på ena stilen.;)
oredigerad Endast ändrad till svart vit och någon kontrast skrev han..
Sedan skall det ju retuscheras för att få till jämna nyanser och ljus och sådant i bilden:)

Jag skulle aldrig tillåta någon förändra mig på bilderna JAG ÄR JAG och inget annat.
Passar det inte får man fota någon annan helt enkelt:)

Fatta va hemskt och se att någon typ ändrat ens midja,lår,




Såg även detta på hans status och givetvis känns de bra i magen;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0