Tatto!

Åh nu är jag så sjukt jävla nöjd, äntligen har min älskade tatto kommit på plats!!<3
Tack Emanuel http://www.a-headtattoo.com/ Som gör mig så galet nöjd!
Rekommenderar verkligen att åka till Emanuel om ni ska gadda er.
Jag har gjort båda mina där, och är jätte nöjd.
Det han främst gör är porträtt Så om ni vill ha ett sådant motiv så gå hit:)

Nu sitter jag och klurar på min Näst kommande;)
finns ju så mycket att göra, men det ska ju ha något med betydelse bakom det har alla mina tattos!!


Här ser ni ju hur feta mina gaddar är!!;)
(bild ifrån senaste sessionen) oredigerad.





Kommentarer
Postat av: Benny

Hejsan tjejen.Gillar din blogg och ditt sätt på att vara dej själv "happy" Men vet om att det är inte lätt att vara sig själv utan att ha en känsla av inte kunna vara dej själv alltid vid olika tillfällen.Dina tatoo är ju ditt val fast hade jag varit dej så hade jag valt vingar på höger & vänster rygg.Dom sidorna visas sällan på dina foton.Att du är ett ögonfång det vet alla som läser din blogg.Ta hand om dej vännen,lev livet.Mvh Benny

2011-10-07 @ 22:25:49
Postat av: gunnar gren

FAN VA BRA BENNY!

2011-10-10 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0